Sicurezza di tagliere in plastica PE?

Tagliere Ogni famiglia hà bisognu di tutti i bisogni di ogni ghjornu, avà a famiglia media pò sceglie tagliere di legnu o tagliere di bambù, in fattu, cum'è a ghjente à pagà sempre più attente à a salute, Tagliere in PE, tagliere per via di u so gustu micca tossicu, durable, resistente à a corrosione, faciule da pulisce, forte tenacità è altre caratteristiche, diventate una famiglia è supermercatu, forniture d'alberghi.

PE plastic cutting board

PE hè l'abbreviazione di PET (tereftalato di polietilene), chì hè ciò chì chjamemu una quantità di materiale plasticu, stu tipu di materiale hè spessu usatu per fà buttigli d'acqua, buttiglia di bevande carbonatate, buttiglia di bevande ùn pò esse usata cù circulazione d'acqua calda, u calore materiale. à 70 ℃, solu adattatu per a bevanda calda o bevanda, cù liquidu d'alta temperatura o riscaldamentu hè faciule da deformazione, sò dannusu à a dissoluzione di materiale di u corpu umanu. Ma i tavulini di plastica fatti da PET (tereftalato di polietilene) sò una storia diversa.

Tagliere in PE hè fattu di materie prime di resina di polietilene di bassa densità (PE di plastica di qualità comestible). I taglieri tradiziunali usati in e nostre famiglie cinesi sò fatti di legnu. Tutti credemu chì u tagliere di legnu hè naturali, micca tossicu, innocu è sanu per l'ambiente. Ma u tagliu di legnu hà ancu i so difetti, u tagliere di legnu ùn hè micca solu goffo, ma ancu propensu à cracke, terra, soprattuttu dopu à lavà bagnatu, micca. fàciule à noiosa, divintatu un locu impurtante à crià battìri, cusì, avà lanciata nant'à u mercatu ogni tipu di tavulinu plastica, PE chopping board hè unu di elli.
Tagliere di polietilene d'altu pesu moleculare, tagliere di taglio, tagliere di polietilene d'altu pesu moleculare, molo d'incudine, tagliere di taglio, tagliere di carne, tagliere di macchina per tagliare carne, tutti i tipi di tagliere di macchinari alimentari, panel. Stu pruduttu usa resina di polietilene PE di qualità alimentaria materia prima raffinata, forza d'impattu altu, soprattuttu forza d'impattu bassu temperatura. U pruduttu hè liscia è trasluzente in apparenza, cum'è cera.

1. Alta tenacità è senza ferite di cuteddu, senza acqua, senza batteri, senza muffa, vita di più di deci anni.

2.Tasteless è senza exudate, soprattuttu adattatu per l'alimentariu, a medicina è l'altri industrii chì necessitanu elevate cundizioni sanitarie.

3.Proprietà chimica stabile, a maiò parte di l'inorganic, l'acidu urgànicu, l'alkali, u salinu è i solventi organici ùn sò micca corrosivi à a resina di polietilene PE.

4.This pruduttu à Escherichia coli, staphylococcus, penicillium giallu capacità uccisioni righjuntu 99,6%.

5.Stu pruduttu hà una bona non-aderenza è hè assai faciule di pulizziari adesivi nantu à a superficia. Una volta l'acqua hè lavata, pò esse pulita cum'è nova.

Durezza 6.Moderate, pò chop bone chop stuffing! Ùn importa micca verdura tagliata tagliata carne tagliata osse, cù un longu tempu ancu solu un pocu di marchi di cuteddu, ùn ci sarà micca slag, cracking è altri prublemi.

7.Low densità, light weight.Easy à manighjà è stallà.

In sintesi, a tavola da taglio in resina di polietilene PE hè a vostra scelta.

Cunsiglii per l'usu di una tavola di taglio.Prima, dopu à cumprà torna, a prima volta per pulizziari, à l'acqua di risu Amoy cum'è u megliu. In segundu, fate attenzione à u mantenimentu di l'usu di ogni ghjornu, hè cunsigliatu di chjappà uniformemente a superficia di u chopping. bordu cù oliu di cucina à impedisce u tavulinu da cracking.Three hè in usu, a prima volta à pulizziari, mentri misu in una pusizioni ventilated è secca, in ordine per impedisce u mildiu.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021