Autunnu! L'effettu di limitazione di a putenza appare! Materie prime un prezzu à ghjornu! U stock d'emergenza di a fabbrica!

Un "electricità razione" naziunale hà fattu a vita miserable per parechje piante di fabricazione. "Gold nove silver ten", hè sempre stata a pruduzzione di l'ordine di l'impresa piccu. À questu tempu, l'"electricità di razione" subitu, senza dubbitu, hà colpitu assai persone senza preparazione.

Dual control of energy consumption

"Razione di l'electricità" si sparse à u paese, assai imprese di pruduzzione plastica colpi duramente.

Pigliate l'imprese di pruduzzioni di plastica per esempiu, l'imprese di pruduzzioni di plastica in diverse regioni, u gradu di "razione di l'electricità" hè diversu, ma "apertu dui ghjorni ferma cinque ghjorni, apre quattru ghjorni ferma dui ghjorni" hè assai cumuni. Ricertamenti, per esempiu, a pruvincia di Zhejiang hà apertu novu u prugramma di limitu di produzzione è di putenza, implementendu a strategia di "apre quattru ghjorni è piantà dui ghjorni".

Per questa "razione di l'elettricità", assai imprese sò chjaramente mal preparate. U pruprietariu di una cumpagnia di plastica hà dettu chjaramente: "L'annu passatu, ci sò stati razionamenti di energia, ma sta volta, a scala è a durata di a chjusa sò oltre a nostra aspettativa". Ùn sò micca solu l'imprese ordinarie chì ùn sò micca preparati, ma ancu l'imprese elencate chì sò stati colpi duramente da u "tagliu di putere".

 

I taglii di energia hà iniziatu una reazzione in catena in a quale a materia prima hè aumentata

"Ration electricity" l 'arrivu di parechji imprese pruduzzione plastica appughjà u "key deceleration".Ma u prublema ùn hè micca solu capacità limitata, ma dinù l'ascesa di materie prime.

 Hè capitu chì l'imprese anu ricivutu l'avvisu di taglio di energia dopu à a festa di u ghjornu Naziunale, vale à dì, in l'ultimi dui mesi di l'annu, a situazione di doppiu limitu diventerà più severu, è a rata d'utilizazione di l'imprese chimichi. cuntinuà à esse low.Whether hè a pruvista di carbone à a fine surghjente, o u mercatu bassu purtatu da limitu linea di pruduzzione è cuntinuu bassu usu usu, hè fatale per l'imprese di pruduzzioni plastica.

Sottu u costu surging, l'imprese di pruduzzione plastica ponu solu sceglie per aumentà u prezzu di u modu di trasfiriri a prissioni à u downstream, "self-help". Da uttrovi, u ritmu di l'aumentu di u prezzu di l'impresa ùn hè micca firmatu, certi imprese ancu ricurdate à i clienti. per cunfirmà s'ellu ci hè stock è ciclu di stock prima di cumprà.

Hè da nutà chì, per via di a cuncentrazione di a capacità di pruduzzione di i pruduttori di materie prime upstream, u vantaghju relative, in fronte à un downtime prolongatu, hè obligatu à svià l'aumentu di u prezzu. u gran numaru, è in un statu decentralized, in fronte à i prezzi di materia prima crescente, pò solu accettà passivamente, è tandu furzatu à trasfiriri i costi di pruduzzioni à a fine di u cunsumadore. .

U prezzu di a materia prima aumenta a lettera hè un successu eccessivamente, a ghjente ùn hè micca preparata!

Trè grandi prublemi: elettricità, merchenzie, persone

In a "razione di l'electricità", a maiò parte di l'imprese di produzzione plastica sò occupati cù trè prublemi: l'electricità, i beni, e persone.

U rispunsevule di una impresa di fabricazione di plastica mediana hà dettu chì a so fabbrica normalmente pruduce 1 milione di tazze di misurazione di plastica à ghjornu è ferma a produzzione per 10 ghjorni. In più di a perdita ecunomica di quasi 6 milioni di yuan, face ancu u prublema di cumu spiegà à i clienti. "Alcuni clienti stranieri anu chjamatu per dumandà i so ordini, ma ùn avemu micca ricevutu alcuna risposta. Avemu bisognu d'aspittà è di vede per altri dui ghjorni. Se l'ordine ùn hè micca speditu, sicuramente pagheremu.

Un pruprietariu di l'imprese, chì impiega più di 1 300 persone, hà dettu: "I clienti mori, ma l'ordine sò solu a mità di cumpletu. U cliente hà chjamatu è ci hà dettu di affruntà. Cumu mantenemu? Aghju assai pressione. 10 ghjorni, un saccu di imprese certamenti ùn pò pay.This annata materie prime, merci marittimu cresce in u prezzu, urigginariamenti pò solu rumpiri ancu, avà più perdita ".

 Cù u chjusu, i pruprietarii di l'imprese sò preoccupati di perde l'opportunità di u mercatu. Uttrovi hè a stagione piccu per l'industria di a produzzione plastica, è parechje imprese anu aspettative elevate per ordini di vaghjime. Avemu persu clienti per via di a sospensjoni di a produzzione. avvisu, ordini urgenti catturamu, micca urgente catturà lentamente, pocu prufittu ùn accettemu micca. Almenu dà un pocu di tempu. "Un pruprietariu di l'affari si lamentava.

 Attualmente, un gran numaru d'impiegati di diverse imprese stanu aspittendu, "cum'è l'annu novu cinese", è parechji uccidenu u tempu in u dormitoriu. "Se ùn cuminciamu micca a produzzione, avemu assai pocu ingressu. Speremu di ripiglià a produzzione. " "Un impiigatu hà dettu.

 I prupietarii di l'imprese sò cusì incerti ch'elli anu da chjude a produzzione per 10 ghjorni, cusì l'impiegati duveranu piglià una longa vacanze o qualcosa? Ferà solu per uni pochi di ghjorni è dopu travaglià nurmale? Si preoccupanu chì s'ellu piglianu una longa vacanze, l'impiegati. pò avè da andà in casa è a produzzione pò esse disturbata quandu tornanu.

 Sutta a "restrizzione di u putere", u prublema di a mancanza di travagliu di l'imprese hè statu ancu evidenziatu. A causa di l'epidemie, u numeru di travagliadori in Fujian, Jiangsu, Guangdong è altri lochi hè statu ridutta assai. Avà, parechji travagliadori simpricimenti ùn esce micca quandu affruntà i tagli di energia, i taglii di produzzione è e vacanze di fabbrica. Sicondu a persona incaricata pertinenti, u gap attuale di l'impieghi di a cumpagnia hè assai grande. È questu succede sempre.

Affrontà i cunsiglii pratichi di "razione di l'electricità":

L'intruduzioni di "razione di l'electricità" hà fattu assai imprese incapaci di affruntà, in una certa misura, disturbatu u pianu di produzzione originale. Cumu affruntà stu cambiamentu? Zhang Juntao, secretariu generale diputatu esecutivu di u Cumitatu di neutralità di carbone di l'Associazione Chine per a Conservazione di l'Energia, hà dettu à Sinoforeign Management chì in u cortu termini, l'imprese anu da esaminà in fondu i so piani di ordine recenti è i piani di acquistizione, re-optimize u so ritmu di produzzione secondu u "ordine di blackout", è attente à a cumunicazione cù i fornituri è i clienti. A securità di l'approvvigionamentu di l'energia deve esse integrata in u pianu di sviluppu generale di l'imprese, è alcuni novi prughjetti di cunservazione di l'energia è di l'energia deve esse lanciati per migliurà u livellu di efficienza energetica quant'è pussibule è pruduce più valore ecunomicu cù cunsumu energeticu più bassu. À longu andà. , l'imprese duveranu trasfurmà à u modu di produzzione verde, low-carbon è circular, riduce u cunsumu d'energia è ca emissioni di rbon per unità di produttu o serviziu, è strive à diventà u capu verde è bassu-carbonu in l'industria per mezu di l'innuvazione di l'affari, l'innuvazione di mudelli è l'innuvazione scientifica è tecnologica, per ottene più diritti di sviluppu è spaziu.

In particulare, Tan Xiaoshi, direttore di u Centru di Ricerca per a Conservazione di l'Energia è u Sviluppu Verdu di u China Shipbuilding 714 Research Institute, hà suggeritu:

Prima, cumpagnii ponu stallà squadre di risposta à custruì Bridges cù dipartimenti di guvernu.Focus nantu à cunfirmà u pianu ristrizzione putenza, durata ristrizzione putenza, è whitelist di imprese restrizzioni putenza.

Siconda, avemu da furmulà i piani per l'approvvigionamentu di l'energia è l'ajustamentu di a capacità. "Companies ponu fà piani di supply supply leasing generatori, cumprà generatori stessi, è installendu sistemi solari. À u stessu tempu, basatu nantu à u pianu supplementu di putenza, u pianu di limitu di putenza, furmulà. Pianu di aghjustamentu di capacità, adattazione di u sistema di assistenza di pianificazione specifica, l'operatori per adattà à e misure di transizione, e misure di salvaguardia più tardi, attraversu a produzzione di punta è a rotazione, sfruttendu pienamente l'arrangiamenti di produzzione di fine settimana è di notte, migliurà l'efficienza di gestione di e risorse umane.

Terzu, migliurà u prugramma di valutazione di i clienti. Basatu nantu à i risultati di a valutazione, avemu da priurità u fornimentu di prudutti d'alta qualità à i clienti, eliminà l'offerta di prudutti di bassa qualità à i clienti, è maximizà a vendita di i prudutti è l'effettu di ricuperazione di u costu.

À u listessu tempu, Tan xiaoshi hà dettu chì l'ultimu modu per risolve a situazione di l'imprese hè di "ottimisà u layout industriale è a struttura di u prucessu, eliminà a tecnulugia è a capacità di retrocede". cù u principiu di a fonte aperta, riduce u cunsumu, risparmià energia è aumentà l'efficienza, faremu un bonu usu di a nova energia è l'innuvazione tecnologica è mettemu i piani per u risparmiu d'energia, a riduzzione di u cunsumu è a trasfurmazioni verde à pocu carbonu.

energy-saving and cost-reducing


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021